torstai 23. helmikuuta 2012

Cha-cha-change

Tässä pieni kuvasarja muutoksesta joka on tapahtunut HIUKSISSANI. Eli ei sen jännittävämpi asia hah. Tarkkasilmäiset ja facebookin omistavat jo tietävätkin mitä on tapahtunut, joten eipä tämä kovin jännää ole.

Tässä yksi viimoisimpia kuvia tumman tukan kera. Ihanat tytöt ja Claremont Hotel

Tätä ennen olin käyttäny vaalentavaa Sun In ainetta ja eka värjäys alkakooon..

Tukka oli hyvin sekavärinen.. Hyihyi. Toinen vaalea väri eikun päähän.

Nyt alko näyttää jo hieman paremmalta, mutta se oli silti vielä osittain tumma ja vaalea sekaisin..

Kolmannen värjäyksen jälkeen vaalea alkoi olla tasaisesti ympäri päätä ja peilikuva miellyttämään. 

Vieläkään en tukkaani ole täysin tottunut, mutta kyllähän sen ymmärtää. 20 vuotta ruskeatukkaisena ei oo lyhyt aika.. Vaikka pidän tästä niin kyllä mä bruneksi aion, ehkä jo vähän ajan päästä. Se on enemmän mua :) Tää on kivaa vaihtelua ja hyviä reaktioita se on aiheuttanu. Voin kertoa että kyllä suomivieraat hieman ihmetteli mua kentällä!














Tässä sekalaisia kuvia mun tukasta tosissaan. Otettu eri vaiheissa prosessia. Seassa hieman meidän Sydney kuvia, mä lupaan kirjoittaa ihan oman postauksen siitä. Muutamat kuvat on myös Perth ajalta jolloin vieraat oli täällä (vene ja Freo).

On muuten iha kakkaa miten en oo kirjoittanu aikoihin... Nyt ois kuvia NIIN paljon ja kirjotettavaa hirveästi. Ei oo vaa kerenny. Sydney oli ihana. Maman halaukseen pääseminen loistavaa (mun piti pysyä kentällä rauhallisena, no se unohtu ku pompin ja kiljuin...). Se että Aliisa asuu meillä saa mut hyvin onnelliseksi. Kauhia kriisi on meneillään, oon 21 eli vanha, hyi. Juhlittu on nyt 2 kertaa ja huomenna kolmas keissi. Elämä rullailee hyvin etiäpäin.

<3 Maija
ps. toi lähinaama kuva on täällä ihan sen takia että jeij pari pisamaa lisää. Mä oon yksi niistä ihmisistä ketä haluaisi paljon pisamia eikä niitä tietenkään saa, joten olen iloinen pienestä.

Ei kommentteja: