torstai 15. joulukuuta 2011

quick one

Mieli on parempi. Ensinnäkin sain tietää ettei jouduta maksaa 1000 dollarin omavastuuta, huh. Vaikka vieläkin kolari pyörii mielessä ja harmittaa ni tää tieto paransi oloa hieman.


8th of Jan minä, Heike ja Rachel hypätään lentokoneesta 14 000 feetin korkeudesta ! En malttais odottaa, siihen on 3 viikkoa, aika sais mennä nopsaa. Välissä joulu ja UV joten eiköhän aika mee (se menee liian nopsaa koko ajan......). Eli varattiin tänään meiän skydiving.


Maanantaina kävin suomitytsyjen kanssa syömässä. Ihana ilta. Jäätin evakkoon Taijun kanssa Janikan hostellille koska oli NIIIN hullu myrsky. Me ei vaa voitu mennä ulos, hyvä ku ovea edes saatiin auki. Mutta loppuhyvinkaikkihyvin. Kävelin Claremontista ilman kenkiä kotiin ja hymyilin musiikkia kuunnellen.


Mulle ja Aliisalle löytyy nyt liput TÄNNE mist oon hyvin iloinen. Uskon ton olevan kiva tapahtuma :) Vaikka mun rahatilanne näyttää heikolta tällä hetkellä (festariliput+skydiving=not so goood combination) olen iloinen. Tietenkin enemmän oon iloinen faktasta että kohta saan vieraita tänne. Ai että, ah.


Lyhyt mutta mukava ilta tänään piristi. Käppäilin Heikelle ja siit käveltii Claremont Hotellii Josie mukana. Juotiin vain yhdet juomat ja oltiin vain pienoinen hetki siellä mutta oli mukavaa. Aina on ihana päästä ulos kotoolta, nähdä mukavia ihmisiä ja puhua engelskaa :)


Sain mun toisen joulukortin, aww. Eka tuli mein nannyltä, Kerryltä. Se oli sulonen ! Toisen sain eilen Byronilta. Piristi kummasta. Tiistain kipeyden jälkee ja muutenki huonon jakson jälkeen tollanen pieni juttu saa hymyn korviin.


Vaikka mua harmittaa Janikan poissa olo oon ilonen sen puolesta. Se vaikuttaa tyytyväiseltä oloonsa Gold Coastil (kuka nyt ei.....). Sain kyseiseltä neidiltä maailman sulosimman kortin viime perjantaina, ai että. Ja lahjan mikä ei ollu joululahja koska sovittii et niit ei anneta, se oli huomionosoitus.... Justjoo. Voi sitä pientä apinaa. Vähän huolettaa miten se pärjää siellä ilman mua ja Jasua mutta mutta.. Kyl se pärjää :)


Enään huominen työpäivä ja sitten olisi viikonloppu, taas. Viikot menee silmänräpäykses ohi. Hassua. Oiskohan huomenna taas Mustang, se on iha vakkari jo. Ja Jasua unohtamatta :) Night night.

Ei kommentteja: