tiistai 13. joulukuuta 2011

Always Look on the Bright Side of Life

Tällä hetkellä minuu harmittaa moni asia


* Janika lähti Brisbaneen
* Mul oli tänä aamuna niin hirveä olo ettei ollu tosikaa
* Olin tosi huono au pair tänään
* Sunnuntainen autokolari..
* Täällä on hirmu huonot säät ollu
* Tän päivän turhuus
* Fakta kuinka vähän mul on kavereita täällä (kiitos tämän esille tuomisesta Byron...hemmetti)
* Ne hemmetin puhjenneet renkaat


Eli joo. Tälläistä välillä. Vaikka kuinka eläisin elämäni hienointa vuotta niin tällä hetkellä en kyllä allekirjoittaisi sitä. Ehkä tämä viikko numero 11 on jotenkin kirottu.. Toivottavasti. Kolarista lyhyesti. Kenellekään ei onneksi käyny mitää, autot näytti tosi rumilta. Syy ei ollu tosissaan mitenkään mun. Mun oikealta puolelta ihan out of nowhere auto päätti kääntyä vasemmalle ja pam. Olin vissiin sen blind spotis tai sitten kyseinen kuski ei vaan keskittiny yhtää.. No anyhow. Ei auta itkut enää ja onneksi sisimmässäni tiedän ettei tapahtunut johtunut mitenkään mun ajotaidoista. Silti harmittaa ihan hirveästi koko juttu. En mä voinu asialle mitää mut tottakai hävettää kolaroida hostperheen auto.. Ja nyt alko autoton kausi mulle.  En saa ajaa meiän vuokra-autoa koska niit ei saa ajaa alle 25 vuotiaat -_- Ei siinä muuta, muttakun käytän autoa tosissaan lähes päivittäin.... Helkkarin siistiä. Busseilla vihaan kulkea täällä mut nyt pakko. Yhyy. Tää pv ollu ihan turha. Aamul maailman huonoin olo ja sit työt vetelin puol kuntosena. Onneks Kerry tuli 1PM ja pääsin vapaalle. Nukuin ja nukuin vaa. Pelasin Simsii. Sit uskalsin syödäki, wuhuu. Oon tänää syöny yhen paahtiksen ja muutaman palan Fasun sinist.. Vois mennä nukkuu takas. Onneks sentäs huono olo meni ohi, huh. Huomenna päivä uus ja toivottavasti positiivisempi :)


Pari hyvää asiaa mitä keksin....


* Erittäin kiva perjantai Jasun ja Byronin kanssa (Janikal tuli huono happi ennen baaria...)
* Launtain chillauspv ja nachoilta tyttöjenkaa
* Varaan vissiin torstaina ajan yhelle unelmalleni..
* Mun pojat on oikeasti maailman sulosempia
* Selvisin kolarista ehjin nahoin
* Ens viikolla on JOULU ai että oon iloinen vaikka harmittaa etten oo kotona


<3 Maija

Ei kommentteja: