tiistai 6. joulukuuta 2011

Little Miss Sunshine

Sataa sataa ropisee pilipilipom pilipilipom..


Ulkona näyttää hyvin masentavalta kun aurinko ei paista ja vettä vain tulee harmaalta taivaalta. Miks Aussit ei ookaa aina aurinkoinen ja lämmin paikka ihmettelen edelleen?? Just viime lauantaina hehkutin innoissani ku ennen 11AM mittari näytti 35° ja aurinko porotti. Tälläsinä päivinä kaikki asiat tuntuu masentavilta,huoah..


Pieniä piristyksiä
- täällä on hieman noiden jouluvalojen kanssa jenkkimeininki.. täällä ei niin useat talot oo valojen peitossa mutta ne mitkä on ni ne sit kans on ja pahasti ! omasta mielestä typerää, mutta olin mä ihan innoissani ku eilen käytii kattoo sellasii taloi Byroninkaa
- lauantainen taxi matka ja suomen opettaminen ! mun taxi kuski oli erittäin mukava mies Kenyasta joka opetteli ihan innoissaan suomea ja anto mulle 2.60 alennusta
- the inbetweeners. tositosi tyhmä brittileffa mikä kyllä jakso naurattaa. yleensä en tollasiin syty mut eilen se uppos. sai ajatukset muualle hyvin.
- Janika tulee tänään takaisin
- JOULUKUU
- näen Jasua tänään
- mun nuorimmainen joka antaa mulle sellasia sulosia kielipusuja. niin söpöä ja piristävää ! (tää kuulostaa TODELLA epäilyttävältä.....)


<3 Maija
ps. mä kyllä tykkään ku salamoi ja ukkostaa...... nyt nimittäin sitä tapahtuu ja kovaa !!
pps. HYVÄÄ ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ SUOMI <3


Suomi 94 v

Ei kommentteja: