maanantai 9. huhtikuuta 2012

Easter

Olen ehkä hieman rauhoittunut viime tekstin innostuksesta, tai sitten en. Mutta se ei haittaa, saa olla innostunut vaikka liian pitkä aika on niihin tapahtumiin!!


Mun pääsiäinen oli ja meni. Erittäin rauhallista oli, laiskaa ja ihanaa. Söin hyvää ruokaa, nautin ihanasta seurasta ja suklaata tuli myös tietenkin ahmittua, harvinaisen vähän tosin.. Jasu oli meillä yötä ti-la ja Noora oli la-su. 


Torstai-ilta meni töiden jälkeen Nooran työpaikalla the Classroomissa syödessä (oli nami ruokaa ja loistavan näköinen paikka) ja Jasun kanssa oleillessa.


Perjantaina leikittin kotia Jasun kanssa. Eka auringon ottoa ja sitten RUOKAAA. Tehtiin uunilohta, perunamuusia ja vihanneksia ruuaksi, NAM. Oon himoinnu juuri kyseistä ruokaa pitkään, en tiedä miksi. Jasu näppäränä leipoi myös pullaa, ai että ne oli hyviä. Illemmalla seuraamme liittyi Noora ja Tiia. PITKÄN pähkäilyn jälkeen päädyttiin kattomaan Justin Bieberin Never Say Never mikä kyllä epäilytti... Ihme ja kumma mulla vaihtui mielipide aikalailla nuoresta laulaja pojasta.. Tykkäsin elokuvsta jopa!!! Olipa rauhaisa perjantai ilta meillä..


Lauantaina me vietettiin TOSI laiska päivä Jasun kanssa. Syötiin left overeita (lohta ja tortilloi). Katottiin tylsyyttämme Bieberin leffa uusiks....... Ja vain oltiin.


Sunnuntaina aamupäivästä heitin Jasun kentälle, Sydney koitti. Sitten minä reippaana siivosin koko asuinalueeni kunnolla (ekaa kertaa.....) kunnes Tiia haki. Ajettiin Nooraa hakemaan työpaikalta. Siellä hetki ja sitten OBH. Selvinpäin meno ei oikee innostanu ja muutenkin siellä oli super täyttä, viihdyttiin joku max 20 min siellä. Sitten hieman ajelua ja eikun takaisin kotiin, Nooran kera.


Maanantai nukuttiin pidempää ku piti koska aurinko ei paistanukkaa. Sitten ku se puolelta päivin alkoi aamupalan jälkeen porottamaan hipsittiin nauttimaan siitä Nooran kanssa. Muuta mä en tänään ole tehnykää.. Nooran kanssa hengaillu, mikä olisikaan parempaa!!


Huomenna paluu arkeen, yhyyyy. Tässä tosin vielä kuvia meidän koti päivästä!

Jasu kokkaili ja mä datasin.. No eeeei..


Näistä on tullu pakkomielle mulle....

PARASTA

<3 Maija


Ei kommentteja: