keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

bf&asia part2

MÄ EN VOI USKOA TÄTÄ TODEKSI!!!!!!!


Lähen perjantaina Balille ihanien Janikan ja Jasun kanssa. Mulle sattui hyvää onnea, että myös ihana BILE tulee sinne samoihin aikoihin.


Yhtenä hassuna päivänä yhdelle parhaista ystävistäni Veeralle vain ilmestyi liput Fidzille ja NZ kanssani. Kovin jännä juttu miten noin sattui..


Pääsiäisen jälkeisenä maanantaina paras ystäväni Aliisa sai päähänsä, että haluaa Aasian kun olen siellä. Meni ehkä 10min ja tytöltä löytyi liput 4 viikoksi kyseiselle seudulle.


Yhtenä päivänä juttelin tuossa toisen parhaan ystäväni Karon kanssa.. Se jotain puhui Aasiasta. Mä en uskonut korviani.. Äsken tuli tieto. Liput 3 viikoksi Aasian hankittu!!!


Asiat menee nyt jo liian hyvin.. Mua pelottaa, että jotain tapahtuu ja kaikki kaatuu. Ei mulla ole näin hyvä tuuri koskaan!! Olen kyllä todella onnellinen, kukaan ei voi tajuta mun tunnetta tällä hetkellä :)


<3 Maija

Ei kommentteja: