maanantai 10. joulukuuta 2012

KL

On mulla kyllä hiton omaperäiset otsikot, ai että. No ei voi mittee, nyt kirjoittelen hieman Kuala Lumpurista lisää ja yritän parhaani mukaan saada kuvia, tän hetkisen netin toimivuus on erittäin heikko valitettavasti. Juupajuu. Filippiinien jälkeen vietettiin tosissaan 4 yötä Malesian pääkaupungissa. Nähtiin Twin Towerit (mulle tyylii pääsyy miks sinne halusin), shoppailtiin, käytiin KL tornista ihailee maisemia, vietettiin laatuaikaa, saatiin sadetta (siel sataa joka ilta tyyliin), ajeltiin junalla+monoraililla ja pakoiltiin ihania rottia. Tsellasta.

Sellasta myös, että mulle on iskeny ihan tajuton laiskuus blogin suhteen tässä lähiaikoina. Tai että ei vaan kiinnosta. Oon aika täysin myös päättänyt lopettaa tän tuossa viikon päästa kun kotona olen. On tätä ihana kirjoittaa ja haluan säilyttää kaikki tekstit, mutta kun ei kiinnosta ni ei kiinnosta. Oon maailman onnellisin että alotin blogin, tää on ollu kiva ja helppo tapa jakaa mun unohtumaton aika Suomen rajojen ulkopuolella. Mutta ää, ei mun nyt tälläst pidä kirjoittaa ku ei tää mikää vika postaus oo! Nyt niit kuvia :)


Angry Birds on täysin tän reissun juttu!!!



<3 Maija

Ei kommentteja: